måndag 5 september 2011

5 September

Nu så är Pannrummet klart! Äntligen. men nu är det bara att vänta på en rörmokare som är snäll o kommer o kopplar in skiten o det finns tydligen ingen förrens om en månad..=( så vi får frysa tills dess..=( Jaja det ordnar sig nog..

Igår var vi ut en sväng me hundarna i skogen o passade på o plocka svamp. Vi gick o gick o gick o gick... jag trodde jag skulle bli tokig om vi inte hittade en jäkla svampjävel! Men tills slut när vi gick tillbaka mot bilen så hittade vi drömsvampstället=) Haaaa.. det var svamp vart man än tittade...helt underbart! Men som tur är så äter ju inte jag svamp så vi gav bort allt till C´s Mormor o hon vart sååå glad=)

Sådär då nu jobbar jag ju 3 dar i veckan o idag är det eftermiddag som står på schemat..
Ska ta o åka ut en sväng o handla lite sen hem o göra mat o vänta på Karln sen drar jag=)

Nej nu lär jag slänga i en tvätt sen gå ut me hundarna=)

Ha en bra dag=)

Pussheeejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar