onsdag 28 december 2011

Onsdag

Igår kom mitt paket som jag inte vetat vad det varit och gått o funderat o varit irriterad över så visade det sig att det var min Ipad som jag vunnit!=)En vit sådan oxå=) Trodde ju det var nån Onepiece eller nått annat som jag inte beställt!

Så nu kan man vara glad igen!

Igår var vi till Örebro igen för kontroll så till veckan blir vi själva igen jag o lilleman. Men det ska bli sååå skönt när allt detta har lagt sig o vi kan leva normalt igen!
Tog oss även en sväng på Mega och Jysk o inhandlade en liten garderob=)

Så nu sitter vi här själva eftersom Pappsen tog sig ut en sväng me hundarna så vi passar på ett besök på byn lite senare när klockan blir lagom=)

Hoppas alla får en fiiin fin Dag!


Skrutten på Julafton=)

Pussheeejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar