fredag 30 november 2012

Snö snö snö

Alltså nu räcker det väl med snöö?!?!
Finns ju massor på backen o nu vräcker det ner...
Jag är redan trött på snön...den bara ställer till med besvär..
Är iaf glad att jag inte jobbar iår...
Gillar inte att köra på vintern...=(

Har iaf börjat julpyntat här hemma men det går sakta...är inte sugen på jul överhuvudtaget iår..vet inte varför..
Måste även iväg o handla julklappar...Blää...vet inte vad det är med mig iår men allt går trögt o är inge kul längre...=(

Det är sååå mkt jag stööör mig på...iofs så ska jag ha lingonvecka snart så är väl därför allt känns skit...Haha

Lägger till några bilder så blir det lite roligare det här inlägget=)

Ha en underbar helg för det ska jag försöka att ha...Vi ska på julbord imorgon med bådas familjer=)

Pussheeej






1 kommentar:

  1. Tycker inte heller om all snö .... Sambon är dock gladare för då kan man åka skoter ...

    SvaraRadera