torsdag 24 januari 2013

Kallt, fint och tråkigt

Bäst o passa på medans barnen sover..

Känner mig inte motiverad till någoting alls överhuvudtaget =(

Jag vill att det ska bli Vååår så man kan vara ute o mysa o greja med blommor..
Men jag antar att man får vänta läääänge...
Är ju iaf fint dessa kalla dagar =)

Vi har lite planer jag och min mor som jag tyvärr inte kan avslöja men det märker ni tids nog om det blir nått av det förstås =)

Vill inreda MASSOR! Vill bygga om hela huset om jag hade pengar! Har kommit in i nån inredningsfas igen! Kan inte sluta titta i tidningar o på nätet...
Vill göra om köket igen..kakla, dit med ny bänkskiva...men det får jag nog titta mig i stjärnorna efter...haha det går Karln aldrig med på!

Grejjar iaf lite smått med byråer o sånt..målar o sätter dit nya knoppar...blir en jäkla skillnad =)
Men tiden räcker inte riktigt till...

Nej nu lär jag ta hand om min lille prins som vakna =)


Pussheeejj

2 kommentarer:

  1. Jag vill också göra om hela tiden!
    Men pengarna finns ju inte ..

    SvaraRadera
  2. Skönt att man inte är ensam om lillens sömn! (Fast man såklart inte vill att någon annan ska ha det likadant! På kvällen kan vi dock lägga ner honom så det är skönt :) Men på dagarna går det inte ...

    SvaraRadera