onsdag 27 februari 2013

Kanske kanske

Hinner jag skriva några rader innan någon av de små vaknar...

Kan väl börja med att välkomna det underbara vädret! Man blir ju o må såå himla bra! Mera SOL!

Här händer det som vanligt inte värst mkt...

 På tal om allt o ingenting...
När man går in på blogger o hoppas att någon ska ha skrivit nån rad i sin blogg så blir man såklart besviken som alltid...O jag är ju verkligen inge bättre själv...Vad har hänt? Är det vinterbloggtorka?
Sitter nästan o blir sur för att ingen uppdaterar o så tänker jag efter så gör jag ju inte det själv!
Får hoppas alla blir bättre till våren! O ni vet våren är bara 2 dar härifrån ;) haha

Jag gör väl som vanligt inget...strosar runt här hemma i hopp om att allt ska städas o plockas undan av någon ängel men det verkar inte hända...

Idag ska vi iaf till Filipstad o titta lite i de få affärer de har =)

Imorgon får jag träffa mina goda vänner igen som man inte sett på några månader...=)

Nej nu lär jag väl göra det som inte ängeln gör..

Ha en underbar dag!

Pussheeejj

1 kommentar: