måndag 18 mars 2013

Fullt ös

Jaa typ så har helgen sett ut för oss..

I fredags kom min kära kusin med familj på besök o var här några timmar =)

Lördagen fick vi "typ" sovmorgon till 6:30 =) Jag var ju uppe tidigare o gav lilleman välling men sen somna vi om=) Iaf så var det fullt upp hela lördagen..
Vid halv tio drog jag till Fias Mix o köpte present sen hem o Karln åkte o köpte pellets sen packade vi in allt o alla i bilen o styrde forden mot hökhöjden (lesjöfors) på 1års kalas för lilla Alice=)
Sedan hem o laga mat o bjuda pappa mamma o mommo på..sen fick Karln vara hemma med barnen o titta på hockey o jag o tanterna åkte te bror o städa i huset för kommande flytt=)
Sen åkte jag hem o slängde mig i soffan...
Man blir verkligen slut av o åka runt...
Men vi fick inte nog...

På söndagen fick vi riktig sovmorgon! woohoo!! Så igen tog vi allt o alla igen o tog oss en tripp till Örebro o shoppade...
Förstår inte varför man aldrig lär sig att man inte ska ta med ungarna på massa affärer...Blir ju skit jobbigt för dom när inte mat o sovrutinerna funkar...Men det är ju mysigt med heeela familjen=)Så vi tog det vi skulle ha o åt o drog hemåt...Inte riktigt hem men nära...åkte till svärfar o åt igen...sen åkte vi äntligen hem! Men nästa gång vi får för oss o åka nånstans så drar vi till lek o bus landet..då får iaf barnen nått kul=)

Phu! Jag är heeelt slut efter helgen...
Men kul har det varit =)

Pusssheeejj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar