söndag 2 mars 2014

140302

Jaha då var det Mars äntligen! Längtar så otroligt efter våren!

Igår var vi på Disney on Ice. Vart inte riktigt som vi tänkt oss...Egentligen så skulle C o Jag o N bara åka men C låg hemma med magsjuka så Mormor fick hoppa in som reserv.
Lika bra gick ju det..
DoI var ju magiskt! o dom är ju så duktiga! Men inget för min kille. Det enda som var intressant var när han såg bärgarn o blixten. Sen va det inge kul nå mer! Haha
Trodde faktiskt att han skulle klara av o sitta stil den stunden men icke!
Så nästa gång vi åker på nått sånt är när barnen är runt 10 =) haha

Min far har iaf slutat med cellgifter o strålningen. Så nu är det bara att vänta på Op. Sen hoppas vi att han är frisk!

Jag har ju också börjat med Matte 2b.. ibland svårt o ibland skit kul!
Matte är ju inte min starka sida! Men man måste tydligen ha det om man ska kunna bli nått när man blir stor!

Jaha nää nu får ni bilder ist.

Pusssheeejj






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar