tisdag 26 juli 2011

Helgen

Har varit lite Sisådär...
Både toppen och dålig.

Lilleman fyllde ju som sagt 1år i Torsdags så hela helgen har det ramlat in folk som Grattat honom=)
Tyvärr så fick han sin 1års spruta i Fredags så han har haft feber och varit allmänt sur och Trött=( Så det har inte varit så kul!
Men iaf från Lördag till Söndag så sov han Heeeeela Natten utan att vakna en endaste gång. Han somna runt 9tiden och sov till halv 7=) Jag vart utvilad så det heter duga men hade gärna haft sånna nätter jämt. Trodde det skulle bli så men ack vad jag bedrog mig. Han sover lika dåligt än=(
Vet inte riktigt vad vi ska göra för att få det bättre=(


Världens Goaste 1Åring<3

Sen har vi haft lite andra Jobbiga problem. Har haft hål i golvet till källaren så när vi kom ner dit i söndags så var det översvämning med Lera och Vatten=( Inte kul!
Det är då man önskar att man hade bott i lägenhet. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i skiten=(

Finns ju massa andra saker jag skulle ha gjort ist för o städa det där.
Håller ju på att måla om ett bord Morsan hittat åt mig på Companiet. Men det tar tid och ta bort gammal, jobbig färg. Men nu har jag Äntligen fått bort det och jag börja måla det idag kanske..
Har oxå målat en kista vi har..Kommer bli sååå bra=)
Lägger in bilder när allt är klart!

I eftermiddag ska jag åka och hämta en bil åt min Lillebror, om det är något och ha...

Ha en bra dag och hoppas att solen skiner på er för det gör den här=)

Pusssheeejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar