måndag 1 augusti 2011

Måndag

Nu är semestern slut och vi ska ta nya tag! eller semester har vi väl inte riktigt haft...vi har jobbat här hemma med allt möjligt ist! men ja o älskling har bestämt att vi åker iväg bara vi två nån dag. Sen tänkte vi att det är roligare för Lilleman o åka nästa år ist och då har vi ju antagligen längre semester=)

Karln är ute och jagar och tagit med sig hundarna så det är allt lite ensamt här hemma men jag har ju Lilleman som livar upp min tillvaro=)

Snart börjar ju Knoddas på Dagis oxå..Och jag ska börja jobba mer..får se hur det ska gå...Men det ska väl gå bra antar jag.

Nej nu lär jag ta mig nått att äta sen börja greja..Det ska tvättas fönster, tvätta, plocka undan på gården och plocka ordning grejer som ska till tippen.

Ha en jättefin dag allihopa! För det ser ut att bli riktigt riktigt fint idag!=)

Pusssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar