måndag 15 augusti 2011

Måndag

Oj en ny vecka igen! Det är otroligt va tiden går fort.

I Fredags var vi till Karlstad och kollade på lite fler bilar och när vi kom hem var jag helt totalt slut. Det tar verkligen på krafterna och åka runt o provköra o tänka.

I Lördags höll vi på här hemma o greja. Senare på kvällen tog vi oss en tur till S&M o fick i oss lite Goood mat=)

Igår så skulle vi egentligen på 2års kalas men kom på att jag lovat M&J att komma o gratta Lilleman lite sent. Men bättre sent är aldrig som man säger! Kul att träffa dom en sväng oxå=) Sen har jag hållt på me mitt köksbord som jag hade hoppats på att det skulle vara klart tills igår men nej. Men nu är det inte mkt kvar lite mer slipning sen på me mer bets! Sen är det klart!

Idag så ska jag in till Kga o få mig lite massage! Ska bli så skönt, känner att jag verkligen behöver det nu! Lilleman ska vara hos Farfar.

O hösten är här. Det är helt sanslöst! Om jag inte minns helt fel så höll sommarn på i Max 2 veckor. och nu när det helt plötsligt blev augusti så ska det bli höst! Allt gick så fort. Men det är härligt me höst oxå. Mysigt om inte annat!=)

Nu då! Fick ja me allt?!
Jaa jag tror det.

Ha en bra dag allesammans!

Pussssheeejj






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar