måndag 15 augusti 2011

Världens Sämsta Dag!

Usch! Denna dag började inte bra!

Allt började med att jag letade efter min plånbok tills vi slut konstaterade att den låg kvar i våran andra bil. Såklart! Och jag som tänkte handla lite grejer när jag ändå är i Kga.

Sen innan vi skulle åka så gav jag hundarna mat och tänkte att jag skulle starta igång bilen, (har min mammas gamla 240 som I N T E brukar starta när det är blött o regnigt ute) men jag gjorde ett försök och till slut fick jag igång den, åkte från ladugården upp till huset och ställde den där på tomgång, när jag klätt på lilleman och gjort allt klart, kommer jag ut och hör att bilen stannat, försöker få igång den igen men misslyckas, ringer några samtal men ingen är på hemmaplan och kan hjälpa mig så jag ger mig faa aaaan på att jag ska få igång den satans bilen och till slut, TILL SLUT, går den igång skyndar mig iväg o hämtar resten av alla grejer o brummar iväg.

(sen skulle ju såklart Knoddas bajsa mitt upp i allt så det var bara att slänga av honom allt o tvätta rent o på me nya kläder och iväg!)

När jag kommit en bit så börjar det regna och om jag inte minns helst fel så funkar inte vindrutetorkarna, detta är ju helt otroligt! Så jag fick åka till Svärfar (Lugnsälva) utan att torka rutan. Väl där fick jag låna hans bil ist så jag tog mig in till Kga!

Jag kan säga att jag hade V Ä L D I G T gärna haft våran bil för då hade inget av detta hänt! Men den är ju på verkstan än! 3 jävla veckor har det varit inne!
Jag blir tokig snart! Nej jag är redan tokig!

Men jag tog mig iaf in till Kga och fick en väldigt skön och välförtjänt massage och nu känner jag mig som en helt ny och fräsch kvinna!=)

Hoppas morgondagen blir bättre!

Pusssheeejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar