torsdag 18 augusti 2011

Sommar.....

Tittar på Sommar me Ernst.


Kan inte påstå att han gör bra saker men det är något me hans idéer som jag gillar.

Sommarn är ju tydligen slut och jag har kommit in i någon sorts depression, jag vill inte använda sommar/färgglada kläder längre, jag sätter på mig svarta, mörka, tråkiga kläder! Vet inte varför jag blivit deprimerad heller. Kanske är för att sommarn bara tog slut utan att man ens hann märka att det var sommar. Men det är fint med höst oxå när man får tända ljus, elda i kamin och bara mysa under en filt me sin käresta=) Oj va tuttinuttit det vart. Nu ger vi oss..

Karln jagar (ovanligt va?) och Plutten har somnat.
Har ju börjat inskolning och han älskar det!=) Grymt skönt.
Så imorgon ska pappa oxå följa me=)

Nej nu orkar ja inte skriva mer.

Ha en fortsatt bra torsdagkväll..

Pusssheejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar