söndag 7 augusti 2011

Söndag

Usch trist dag men Jag och Mina Älsklingar har haft kul ändå=)

Vi har sprungit i skogen hela morgonen, ätit Söndagspizza, kollat på film och bara Myyyst! Hur skönt som helst.

Igår var vi till Örebro o kollade på lite bilar o bara gleeed runt o åt på China=) Hur gott som helst! Så snart blir det en ny bil=)

Det är så mkt som snurrar runt i mitt huvud nu så jag blir tokig!
Har så jädrans mkt att tänka på och snart blir det ännu mer!
Mår oxå väldigt dåligt och jag tror jag vet vad det kan bero på så vi får väl se vad som händer.
Men vi har världens bästa Knodd som nästan jämt är glad o gooo!! Finns ingen bättre!!! Han får mer och mer personlighet för var dag som går och det är såååå jäkla kul o se!=)

Nej nu ska jag umgås me mina underbara!

Ha en trevlig söndagkväll!

Pusssheeejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar