söndag 6 november 2011

Award

Fick ju en Award av www.xxxjenna.blogg.se

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award:
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig... pratar jag med mig själv.

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Mobilen o Nycklar såklart.

3. Min blogg heter som den gör för att jag...kom inte på nå bättre!

4. Om jag vågade skulle jag...hoppa fallskärm eller bungyjump, handlar väl inte riktigt om att jag inte vågar men jag har sån jäkla höjdskräck!

5. Om 10 år kommer jag att...vara gift och 2 barnsmor.

Ger award till.
www.tinzels.blogg.se
www.nellascarnesir.blogspot.com
www.saruupullan.blogg.se/
Det får räcka=) Alla andra jag känner har ju redan fått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar