torsdag 3 november 2011

Saknar

Min andra hälft som fortfarande ligger på sjukhuset=(

Var in o hälsade på honom igår och det var ingen syn jag vill se igen=( Usch grät riktigt ordentligt när jag åkte därifrån=( Men han mår mycket bättre idag! Så jag hoppas han blir bra så jag får ta me han hem nästa gång vi är där!

Så säger jag till er alla, Ta verkligen vara på varenda sekund ni har med den ni Älskar för det kan handla om minuter och även sekunder så kan livet ta en tvärvändning åt helt fel håll! Jag har verkligen fått mig en tankeställare nu när Min blivande Man höll på o hamna på andra sidan! Jag önskar ingen människa i världen det här.

Men som tur är, iaf som det låter så kommer han att klara sig o bli bättre!

var rädda om varandra!
man vet aldrig när det tar slut!

Nu ska jag ta hand om min andra Älskade kille som inte har en aning om var hans pappa är.

Pusssheeejj

4 kommentarer:

  1. Men fy Johanna vad hemskt det låter! Hoppas han blir bra fort! Och att du snart får hem honom! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaa det är hemskt!=( Ja han opereras idag igen så han blir kvar längre=( Men bara han blir bättre, o slipper genomgå fler operationer=(
    Tack=) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja okej men hoppas att allt går bra! Håller tummarna =) Kram till dig.

    SvaraRadera
  4. Jaa allt har gått bra! så nu ska han bara vakna till liv o börja läka=) Tack <3 Kram=)

    SvaraRadera