fredag 3 februari 2012

Hemska Mardrömmar!

Usch det är otroligt vilka hemska mardrömmar jag har när jag är gravid=(

Drömde att min Lilla kille dog=( Fy farao! Skulle aldrig kunna leva utan honom!
Då inser man verkligen att man älskar någon så innerligt mkt att man skulle dö inombords om den försvann!<3
Kommer ihåg att i drömmen så ville jag inte vara glad längre. O jag grät hela tiden! O tänkte för mig själv hur man skulle kunna leva igen...=(
Som tur var så var ju inte fallet!=)






Nej nu ska vi tala om nå roligare!

Idag ska vi till Mormor o klippa oss, iaf Lilleman han har jordens rufs=)
Sen ska vi till Jenna o Mira en sväng!
Får se om Lillen orkar hålla sig vaken=)


Skålen jag köpte förra veckan=) Gryymt ssnygg färg!


Vårat andra Hjärta!

Nu lär vi fixa lite här hemma innan vi lär iväg!=)
Ha en bra dag alla!

Pussheejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar