söndag 29 januari 2012

Helt slut

Jaa Karln är ju ute o jagar som vanligt men idag är det sista dagen sen får jag ha honom hemma nästan varje helg i nåra månader=)

Jag känner verkligen att jag skulle behöva hans hjälp här hemma iaf me o ta hand om den Lille för jag orkar inte själv längre. Beror väl antagligen på att jag varit själv med honom mesta delen dom senaste månaderna vilket har resulterat i att jag är helt slut som Mamma! Mitt tålamod är som bort blåst=( Känner att det verkligen skulle behövas en helg eller iaf en natt utan barn! För det har jag inte haft på säkert 1år snart.



Han är ju världens goaste lilla kille men ibland kan även en mor bli slut!=)sen även fast han är energisk o klättrar o är överallt så kan jag inte få nog av honom...så fort han är borta i nåra timmar så saknar jag honom såå himla mkt!

Igår hade vi iaf storfrämmande från Kga.
Vi bjöd på Porterstek o det vart riktigt gott=) (som vanligt när Älsklingen lagar mat)

Jag vill bara att det ska bli Sommar! Längtar Längtar Längtar!

Nu inväntar vi Mormor som ska komma o leka me Lilleman! Guud va skönt=)

Pusssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar