lördag 21 januari 2012

Lördagkväll = Myskväll

Idag har vi hållt på med garderoben i hallen så nu är den i princip klar=)
Tack vare min Far=)

Så nu på kvällningen har vi gjort en skiiiit gooo Ost o skink Paj med sallad till o vitlöksdressing! Hur mumsigt som helst!



Eftersom jag tycker det är så jäklarns roligt när folk lägger in lite bilder på sina bloggar så måste jag ju oxå börja med det..Är ju skit dålig på sånt!
Ska försöka bättra mig!

Så därför blir det två bilder från i somras på mitt hjärta!





Nu ska jag ta o mysa ner mig hos mitt Stora hjärta o fundera på va jag o prinsen ska hitta på imorgon när pappsen är ute me hundarna hela dagen...Det återstår att se..=)

Btw så vart mitt bröd gott men inte som jag förväntat mig men imorgon ska det ätas upp till frukost=)

Nu får ni ha en trevlig lördag! O myyysa bööött!

Pussheejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar