tisdag 24 januari 2012

Åhh...

När tusan ska allt bli bra igen!

Först blir Karln sjuk ( 3 mån sen) o nu så har Lilleman blivit biten av nån J**la unge på Dagis! VAFAN! O dödsfall på det! När fan ska allt elände ta slut?!!

Ska man byta Dagis eller?! Är det lika illa på alla Dagis? Jag blir iaf mörkrädd om det är så..och jag tycker att det är jäkligt hemsk när det händer..spelar ingen roll vems barn det är...man gör inte så..visst ungar tänker väl kanske inte så men nu var det här en unge som var mkt äldre än Lilleman o den borde väl förstå att så gör man bara inte! O jag vet ju inte hur Lilleman är mot andra barn men jag har frågat o han är väl snäll (det dom säger iaf)

Usch nej jag blir faktiskt jävligt förbannad, såklart för att det är mitt allt det handlar om...frågan är bara vad som händer härnäst?!

Nej nu måste jag ta o laga mat..

Hoppas alla får en fin dag..
Min dag var bra tills jag fick det eländiga samtalet..

Pussheeej

5 kommentarer:

  1. Kommer ihåg när jag var liten så hade vi en pojke på dagis som bet andra barn. Märkligt, hoppas att Alvin inte blir biten eller börjar bitas på dagis .. Vart går han på dagis? Lärkan?

    Hoppas det är slut på allt elände snart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är inge kul=( Vet ju inte om barnet biter andra barn oxå. Ska ta o tala me dom imorgon för såhär kan det ju inte va.
      Ja det är väldigt märkligt=(
      Nejdå du kan nog vara lugn..=)
      Han går på Bananen o där är det mer utländska barn än svenska barn. Och dom är ju liiite annorlunda=(

      Tack=) Det hoppas jag me=(
      Kram

      Radera
  2. JA fyy ..

    Aha, är det bra där annars då? Är det det som är ur och skur dagis typ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja usch!

      Jaa Det tycker jag! Bra fröknar o noah trivs som tusan där, O tycker om fröknarna oxå:) japp dom sitter typ ihop, e två avdelningar:) vart ska alvin på dagis o när ska han börja?

      Radera
  3. Lovis blev biten på kinden, på dagis, för nån månad sen å dagis personalen ringde och berättade de för mig, och när ja frågade vad som hänt så hade Lovis råkat gå för nära en pojke på väg till lekhallen å då bet han henne. Men de va ju inte för att vara elak som han bet henne förklarade personalen för mig då.Om de inte va för att vara elak varför bitts man då?? va min fråga men fick inget svar på de =/

    Hoppas allt är bra med er annars?!
    Kram

    SvaraRadera