fredag 20 januari 2012

Nu ni!

Tror jag att jag har kirrat att ALLA kan kommentera=) Får väl se om det blir nån som gör det;) haha! så hoppas det funkar nu Frida=)

Älsklingen var inte till Örebro häromdagen o fick ett Glatt besked med sig hem.
Han är frisk som en Nötkärna! Eller ja på väg att bli iaf=) O det känns riktigt skönt!
Såå nått positivt i denna mörka dystra värld!

Neej Btw så har vi fått igång våran pelletsbrännare igen så om man håller undan alla tumstockar så ska det nog inte stanna nå mer;) Så nu är det varmt inne igen=) Tack gode gud!

Idag så har vi varit till Kga o inhandlat lite grejer till Hallen/Köksingången.
Sen har vi umgåtts me Sandra o Mathias + Barn..Alltid lika trevligt.

Nu så finns det väl inte mkt mer o skriva om så jag går in på Fejjan o spelar lite ist=)

Hoppas alla får en underbar helg för det tänker jag ha!

Pussheejjj

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att höra att Claes är på bättringsvägen!!! Då får ni ägna er desto mer att njuta över den växande bebismagen istället för oron över hans hälsa! Kram till er!!!

    SvaraRadera
  2. Det fungerar utmärkt!
    jävla pellets..

    SvaraRadera
  3. Maria: Jaaa grymt härligt=) Jaa det ska bli kul...vi har ju inte hunnit tänka på att det kommer en till så det ska bli skönt=) Vi får ta o ses nån dag när det finns tid..Kram till er oxå=)

    Frida: Guuud va bra=) Jaa haha=)

    SvaraRadera
  4. Jaaa det tycker jag med vännen :) Börjar ju jobba på måndag så vi får ta det nån helg när det passar :) Om inte alltför länge!!! Kramis

    SvaraRadera
  5. Okej! =) Ja vi får höras av..Nej precis=) Kramen

    SvaraRadera