torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Och jag känner mig inte motiverad till något idag!=(

Ska till Bm kl tio så vi får väl se hur det ser ut me allt..

Jag vill bara vara glad o lycklig men just nu går det inte! =(
Känner mig nedstämd o deppi...kanske för att jag inte sovit ordentligt på snart två veckor=( Bläää

När det är vår ska man vara glaaad!

O det gjorde ju inte saken bättre att vi la oss Åtta igår o vakna Sju=( Övertrött utan dess like!

Jag vill ha pengar så man kan göra massa kuliga saker o så vill jag bli frisk så jag kan träffa mina vänner igen!

Usch vilket tråkigt inlägg!

Men bättre än inget iaf! Haha!

Lägger in en bild som gör det lite kul=)



Pussheejj

2 kommentarer:

  1. Vår depp är annars vanligare än man tror! Och sen att du sover dåligt och så där gör väl inte saken bättre!
    Hoppas du känner dig glad och utvilad snart igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa det är väl det=( Neej precis..=(
    Jaa det hoppas jag oxå=) Hihi Tack!
    Kraaam

    SvaraRadera