fredag 6 april 2012

Fredag

Och jag får ha min Karln hemma i tre hela dar! Ska bli skönt o få lite avlastning! Idag skulle vi egentligen åka till Sandra o Mathias men ungarna har ögoninflammation så vi skippar det..Skulle ha grillat men vädret är ju inge vidare heller som tur är... Jag skickade in prover på vårat vatten (eftersom vi har egen brunn) så ville jag kolla om det är något fel på det så dom ringde häromdagen så vi har fått offert på vad det ska kosta o sätta i filter så vi ska väl kika runt lite på andra ställen oxå. Tänkte jag skulle skicka in lite bilder på Lilleman oxå.. O så snöar det igen! O inte så lite heller. Stackars alla som har bytt till sommardäck. Det har inte vi än iaf som tur är! =) Imorgon ska vi till Svärfar o äta påskmat/julmat=) Samma sak! Ja finns inte värst mkt mer att skriva. Jo jag jobbar 2 dar till sen är jag hemma tills Lillebror kommer! eller ja sen ett år eller nått sånt..=) Ska bli skönt o gå hem för nu börjar det bli jobbigt.. Glad påsk O Trevlig Helg! Pussheejj

2 kommentarer:

  1. Vi har heller inte bytt, vi väntar in i det sista eftersom jag åker varje dag. Ibland är det ju snö i skogen efter vägen... nej nu vill vi ha vår eller hur?!

    SvaraRadera
  2. Jaa det är lika bra! Man ska inte vara för snabb..men den här snön försvinner ju snabbt=) Jaa nu räcker det me vinter!!! Tamejtusan!

    SvaraRadera