fredag 27 april 2012

Jani

Vad har hänt...inte värst mkt..

I tisdags gick jag o lilleman till Hfs o tillbaka...kan ju säga att det var skönt men aj va ont jag fick på kvällen..så det gör jag inte om gravid iaf...o innan man kommer till vårat hus så har vi en JÄTTEbacke som är skit jobbig o gå i särskilt när man har barnvagn...=( men jag klara ju det=)

Så nu sitter vi här o har precis ätit frukost så ska väl ta o gå ut me hundarna o sen åka iväg o handla lite lister o grejer=)

Har fixat till lite i hallen oxå..vart riktigt bra=)
Kan lägga ut bild när jag är riktigt klar..

Blir så lång tråkigt o bara sitta hemma o inte göra nå...=( o sen är det ju 7 veckor kvar=(
Vill göra massor me saker men jag orkar inte..får ont så fort jag gör nått=(

Imorgon bär det antagligen av till Karlstad till min Kusin o hälsa på sen ska vi ta en sväng på Ikea o inhandla lite behövligt...=)

Jaa va ska ja mer berätta om...

Jo har varit till Läkarn nåra gånger den senaste tiden me Lilleman o vi ska börja o ge han Bara laktosgrejer...kommer bli grymt jobbigt men vi måste ju göra nått...=( han fiser, är dålig i magen JÄMT o ont i magen...=( är väl bra o börja innan den andra kommer..

Jaja..

Nu tackar jag för mig...

Ha en härlig helg alla!

Pussheejj

3 kommentarer:

  1. Tråkigt med Noahs mage, hoppas den blir bättre nudå! Jo, jag har sökt. Men det blev ju bara masken och lärkan då. Får väl se hur lång tid det dröjer, vi dör ju inte utan men det skulle ju underlätta =)

    SvaraRadera
  2. Ja här blommar det för fullt; så jädrans härligt! :)
    Du får vila upp dig och göra lite småsaker när du har ork. Ta hand om dig och njut av ledigheten :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag var lika. Tror det var de som satte ugång förlossningen för mig :) Haha! Ja det var riktigt härligt att komma birt en sväng, och jädrans roligt hade jag oxå :))

    SvaraRadera