tisdag 17 april 2012

Väntans Tider





Idag ska jag VC o kolla vad som är fel på min Tunga=( Det svider och ömmar som tusan så jag hoppas dom hittar felet.


Igår var vi till Grönwallsvägen o hälsade på. Trevligt som vanligt!

Idag så är Lilleman på Dagis..Känns konstigt att inte ha honom hemma.. o han vart bra fundersam över varför Jag lämnade honom på dagis så sent oxå..haha=)
Men det är roligt för han o åka dit o leka av sig o så får ju jag lite lugn o ro oxå...

Sopade lite ute i Pannrummet men det fick jag sota för...fick så jäkla ont i ryggen...=(

Jag vill att den Lille ska komma ut nån gång!

Nej nu lär jag ta nått o äta sen ska jag vänta på o få hämta Fisen...

Ha en bra dag!

Pussssheeej




 

1 kommentar:

  1. Svarar på ditt inlägg här...det är mer att det är så oerhört trist med anonyma kommentarer som är svårtolkade! Mycket bättre att veta vilka som läser...sen är det ju en hel del som aldrig ens vågar visa sig och det är också trist :// Kramis

    SvaraRadera