lördag 14 april 2012

Upp o Ner

Jaa humöret går verkligen upp o ner o för tillfället så är det upp..

Har hänt mkt den senaste tiden.

Vi har bytt bank och fått bättre lånevillkor, köpt ny bil (som jag Älskar mer o mer jag kör den),
jag har fått HSP (havandeskapspenning) så jag gjorde sista dagen i Onsdags o det kom inte en dag försent, fick nämligen luftläckage på släpet så parkeringsbromsen slog i, så där jag stod jag helt ensam, tjock o arg i skogen.
Så jag fick nog o tänkte att nu jäklar måtte det väl vara sista dagen! O mkt riktigt, dom ringde i torsdags o beviljade det! Och ni kan inte ana hur skönt det känns, för det är inge vidare o köra runt i skogen o skumpa med en mage som bara är i vägen..

Känner även nu att jag hade inte orkat så länge till..Börjar få så rackarns ont överallt..
O idag är det exakt 2 månader kvar! =) Längtar!

Iallafall så var vi till Sthlm igår o hälsade på Farbror Fredrik=) På dagen så var både jag o Karln på kurs, jag på HLR och Han på Heta Arbeten=)
 
Det regnade heeeela vägen till Sthlm o när vi väl kom fram så började det snöa och snöade hela natten o även fram på förmiddagen...Helt otroligt! Det hade säkert kommit 1dm.. Fy tusan! Är glad att det inte är snö här hemma!

Nu ska jag lägga den lille=)

Ha en mysig Lördag!

Pussheejj

1 kommentar: