lördag 21 april 2012

Snö

Jaa aaa behöver jag säga mer..Trodde fakstiskt att det skulle sluta o vara borta tills idag men tydligen inte...får hoppas på imorgon då!

Idag ska vi till Min Far o fira honom eftersom han fyllde år igår..

O igår var jag o köpte en ny vagn=) Gryyyymt nöjd! Den jag velat ha från första första början o nu är den min=) Kan lägga ut bild på den sen..

Lilleman är sjuk fortfarande=( En jäkla hosta har han som aldrig vill ge med sej=(

Var även på möte i Torsdags om Dagis.. så det blir flytt för alla =( Känns riktigt tråkigt eftersom han verkligen gillar alla fröknar o har vant sig vid barnen o nu så ska alla säras på=( Jaja är väl bara o gilla läget..

Nu ska jag titta på B&S sen blir det frukost sen ska jag baka Muffins=)

Pussheejj

3 kommentarer:

  1. Men vaddå flytt? vart ska alla ta vägen? Förstår att det känns trist!!!!

    SvaraRadera
  2. Jepps...men nu äre borta, 6 dagar senare typ ;) Ja det var faktiskt skönt att vara hemma mitt i veckan, vi bakade som jag skrev och har myst en massa och rensat bland grejer :) Hihi!

    SvaraRadera
  3. Men vad tråkigt. Det dagiset kommer att försvinna helt alltså? =( Känner på mig att Alvin kommer få dagisplats typ 2015 eller nåt..

    SvaraRadera