torsdag 14 juni 2012

BF

Idag är det alltså Bf. Känner inget för tillfället.. Men vi har ju redan varit inne två jäkla gånger o ingen bebis har velat komma ut:( jag får värkar o allt men sen när vi varit inne på BB några timmar så avtar dom:( men nu är det ju iaf på dagen så nu är det ju bara o vänta o se va som händer:) Är ju öppen 3 cm så snart borde det väl vara dags tycker jag. Sen blir man lite skrajsen när folk säger att det går mkt fortare andra barnet.. Hur ska man då veta när man ska åka in?! Fast det vet jag ju att man vet men ändå. Blää nu vart det snurrigt:) Karln har fått nån släng av magsjuka o jag hoppas inte jag får det för då avlider jag! Tänk er o ligga o krysta när man känner att man vill spy?! nej fy farao! Lilleman är på dagis en sväng. Imorgon ska vi in till Linde o jag ska prata med en dietist om lillen. Om hans allergi eller va det nu är. Kul att man får reda på vad som kan vara fel:( jäkla sjukvård! O ute regnar det hela tiden:( ska det aldrig bli sommar?! Det här inlägget vart ju riktigt positivt! Får hoppas det blir bättre nästa inlägg:) Ha en bra helg alla! Pusshejjjj

2 kommentarer:

  1. På mig gjorde dom ju hinnsvepning för att få igång det när jag var öppen 3-4 cm
    Och sen tog dom hinnorna
    Hoppas liten väljer att titta ut till er snart!:)

    SvaraRadera
  2. Han kom 9 dagar innan BF
    Var beräknad till den 18
    Jag hade inte heller riktiga värkar, mest ont i ryggen

    Håller mina tummar att du slipper gå över allt för mycket! )

    SvaraRadera