fredag 1 juni 2012

Första Juni

Ja redan!
 Helt otroligt...

O jaa jag vet att jag är skit dålig på o blogga men jag har inte haft nån ork o lust..

O nu är det bara 13 dagar kvar...men den lille får mer än gärna ha kommit igår=)

Men jag går väl säkert över tiden som förra gången..

Kan ju säga att jag mår ju inte så väldans bra..=( känner mig yr o snurrig o trött mest hela tiden..o magen är mest i vägen=(

O Lilleman är inne i nån jäkla trots så jag håller på o bli tokig..=( men som man bäddar får man ligga...

Är hemma hos Mor nu så får se senare ikväll om jag orkar slänga in lite bilder...

O imorgon åker Karln till Norrköping till nått grishägn som vanligt så jag hoppas inte den lille har bestämt sig för o komma ut då för då får Karln det kämpigt..=)  Tur jag har min Kära Svärmor och Mor som kommer o håller mig sällskap o hjälper mig med Lilleman=)

På tisdag ska vi o fiska me Karlns jobb..ska bli riktigt trevligt även fast jag är trött o tjock..

Nej nu måste jag väl titta till Mammi o se hur det går för henne i köket=)

Hoppas regnet håller sig borta till er ikväll som ska tilll Parken=)

Ha en bra helg!

Pussheeejj






3 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas att lillknodden kikar ut snart :D Även om magen är stor är du lika fin för det <3

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren. Då är jag inte ensam :)
    Verkar som det skiljer 4 dagar mellan oss bara!
    Lycka till till dig också och hoppas du slipper gå över tiden! :)

    SvaraRadera
  3. Det är helt ok och vara seg, trött och gnällig du har ju en bebis i magen ju ;)

    Oj så snart, hoppas allt går bra och att lillen tittar ut snart :)

    Kram

    SvaraRadera