onsdag 8 augusti 2012

Mycket att stå i...

Måste ge den lille mat sen den stora, den lilla gnäller då börjar den stora o gnälla...gaaah jag blir helt snurrig:(

Storebror har gnällt om att få titta på byggare Bob hela veckan men felet är bara att vi inte har den filmen o har aldrig haft den så jag vet inte hur han kunnat fått sånna driller om det:(

O Karln har kommit hem jätte sent i två dar nu:( så man känner sig riktigt jäkla ensam:(
O så skulle vi åkt till tippen med massa grejer vi rensat ur boa men vi får göra ett nytt försök idag:)

Håller även på o måla ett skåp så jag har beställt nya knoppar så jag hoppas det blir bra:)
Ska försöka lägga ut bild på hur det blev om jag kommer ihåg;)

Beställde även lite andra saker när jag ändå höll på;)
Har även beställt två filmer med byggare Bob så jag slipper tjatet. Då är det bara att man måste titta på samma sak hundra gånger om:) men då slipper man tjatet och gnällandet iaf;)

Vet inte vad som hänt med ipaden nu....jag ser inte vart det där strecket är som visar vart man skriver:(
Vi får väl se hur det här blir.

Det tråkigaste av allt just nu är väl att det förtusan inte varit nån sommar. Vi har inte badat en endaste gång. Inte för att jag kunnat men Lilleman hade säkert velat:


1 kommentar:

  1. Känner igen det där lite. Massor att göra, bebis som vill ligga i famnen dygnet runt, en karl som får jobba sent =( Blir lite mycket ibland

    SvaraRadera