torsdag 23 augusti 2012

Vimsiga tanten

Jag vet snart varken ut eller in...
Jag är så jäkla borta...

Hela tiden måste jag stanna upp och tänka till...hur tusan gjorde jag?
låste jag dörren?
tog jag med lillebror in i bilen?
har jag lämnat storebror på dagis?
vart är jag påväg?
vad skulle jag handla?
när skulle jag hämta storebror?
har jag ammat?
när ammade jag?
har jag gått upp och lagt storebror?
Åhhh jag blir tokig! Allt bara snurrar omkring mig!
En vacker dag kommer det sluta så illa att jag glömmer nån av mina barn nånstans...=( Men det blir väl bättre när man kommer in i allt..

Sen  när jag gjort alla sysslor här hemma så sitter jag bara o väntar o väntar på att Karln ska komma hem så jag får lite avlastning! Och sällskap!

Känns just nu som att varje dag går lite i samma mönster...Dag ut Och Dag in...

Tro inte att jag är deprimerad nu men jag vill känna den här lyckan och glädjen igen.
O Tro mig jag är Hur Lycklig som helst med min Familj men jag känner mig inte glad...
Alla som har barn vet ju att den första tiden inte är jätte rolig..det känns mest som att man bara går runt o bär o ger mat=( visst det är jätte mysigt med en liten men det är ännu mysigare när dom gör sina första saker...=)
Jag är väl bara på dåligt humör just nu eftersom jag aldrig får nån egen tid..=(

Jag har iaf blivit lyckligt lottad denna gång att få en bebis som sover mesta tiden av natten! och det är guld värt när man har två och ta hand om=)
Igår sov han från kl 9 på kvällen till 5 på morgonen=)

Jaja nog om det!

Imorgon ska vi iväg och träffa Mira och Jenna! Var hur längesen som helst nu!
Sen på eftermiddagen drar vi till Sthlm en natt=) Skönt o komma hemifrån en sväng..
Tar såklart med oss barn o allt=)

Trist att det ska vara så dåligt väder så man inte kan vara ute....=(
Jaja när Storebror vaknar så slår vi på en film o myser=)

Hoppas alla får en toppenhelg för det ska jag se till o få!

Pussheejjj









2 kommentarer:

  1. Tycker inte jag hinner något jag heller och jag har bara en att ta hand om. Men han vill bara ligga i famnen på dagarna. Och just nu är det vakna nätter =/

    SvaraRadera
  2. Jag hade oxå så i början, glömde bort allt och virrigare än Per (och då är det illa :P) Jag förstår det där med avlastning och sällskap jag har inte haft mycket sånt under hela tiden.. Man blir bra mör och trött och helt slut som människa...

    Skönt att han sover gott om natten, här är det hårdvaluta när det gäller den saken men förhoppningsvis blir det snart bättre!! :))

    SvaraRadera