fredag 20 maj 2011

Fredag

Imorgon far C till Örebro och inhandlar grejer till Pannrummet...
Ska bli skönt att börja me det så vi blir klara där nångång=)
Knoddas och Jag stannar hemma och städar och grejar istället.

Idag har vi varit till Tant Sandra och hälsat på=)

Vi försöker få Lilleman och somna i sin egen säng och igår gick det väl skapligt men idag gick det skit bra=) E kul när man ser förändring. Jag gick och duscha och när jag var klar hade Älsklingen fått honom att sova.=)
Skönt att jag slapp gnället...

Nu ska jag ta hand om Min prutt...

Pusssheej

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det fortsätter så för er!!! Och hoppas att vi snart kan ses! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja Maria det hoppas jag me=) Jaa det hoppas jag oxå=) haha=) Pusssaa

    SvaraRadera
  3. Så bra ;) Himla tokigt att jag jobbar när du är ledig och tvärtom! Men jag slutar ju snart då kan vi ses när som helst :) Saknar dig juuuuu! Pussa

    SvaraRadera
  4. Jaapp=) Jaa precis e ju inte lång tid kvar..
    Saknar dig oxååå..Pusspuss

    SvaraRadera