fredag 27 maj 2011

Fredag

Usch vilken tråkig dag=(
Idag är iaf inte allt skit bara det att både jag och lilleman har blivit förkylda=(

Jag som har hur mkt som helst att göra så orkar jag bara inte=(
Jag vill handla oxå! Massor! Men jag får vänta på mina gooa skattepengar=)

Igår hämtade jag iaf Knoddas nya bilstol. Vart riktigt nöjd och han me=)

Imorgon var det meningen att flikkorna skulle komma på besök men det kom lite emellan..Så vi får träffas nån annan dag=)Vi träffades ju häromdagen men dom ville komma hit och hälsa på och det får dom ju jättegärna=)

Så vad ska man hitta på idag då?
Kanske hyra nån film och bara mysa?!

Nu ska jag spela lite på Fejjan=)

Ha det
Pussssheeej

1 kommentar:

  1. Jag vill ju också hälsa på. Vi är med förkylda och det ger sig aldrig :(

    SvaraRadera