söndag 15 maj 2011

Söndag

Den här helgen har känts lååång.

I fredags när Älsklingen kom hem från jobbet så bestämde vi oss för att bara vara hemma o mysa=)
Igår var hela tjocka släkten här och firade mig.
Jag bakade Muffins för första gången i mitt liv och dom vart en riktig succé=)
Lägger in en bild nån annan gång.
Senare på kvällen myste vi igen och grillade sen fick C för sig att Knoddas skulle sova hos Mormor och det gjorde han. Kändes riktigt jobbigt att inte somna med honom men det gick bra och skönt va det att för första gången på snart 10 månader sova lugnt och skönt=) Men det gör mig inget om jag sover dåligt för evigt bara jag får ha min Lilla Fis hemma. Men det är ju ganska nyttigt både för Mig och Honom att han sover borta ibland. Men inte för ofta! Hihi
Hua nu vart det mkt helt plötsligt.

Idag så var vi in till Kga och lämnade tillbaka våran nya Högtrycktvätt som gick sönder igår=( 2:a gången vi använde den. Sen handlade vi lite på Willys och såg en riktigt konstig hund! Haha vi höll på o skratta på oss!
Sen vart det Kaffe Björkmo.

Btw så har jag fått hem min underbara lampa men såklart så krånglar den. Så jag får väl säkert skicka tillbaka den=(

En sak till.
Jag ska skaffa Facebook igen men det är enbart för att jag ska kunna spela dom roliga spelen. Haha

Hoppas ni haft en underbar helg!

Pusssheeeeeeeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar