onsdag 22 juni 2011

1 år

Idag har vi varit på Knoddas Allra Första 1års Kalas=) Jag tror han tyckte det var kul=)
Kul att se så många Barn=) Och Mammor oxå för den delen=)
Grattis L! Och Tack F för att vi fick komma=)

Så nu sitter vi och väntar på maten som står i ugnen och på Karln som snart kommer hem från jobbet så jag kan åka till jobbet.

Det finns en skit jobbig sak som alltid händer mig! Alltid! Varje gång när jag vet att jag ska jobba så kommer en känsla inom mig att jag Verkligen inte vill! det finns så mkt annat jag vill te o göra här hemma o det är absolut bara för att jag ska jobba! Andra dagar när jag inte ska jobba så orkar jag inte ta mig för nått heller.Det är ju skit knepigt! Men när jag väl kommer till mitt underbara jobb så släpper allt o det finns inget annat jag hellre vill än o köra=) Tur det iaf!

Nej nu lär jag kolla vad den lilla herrn gör..

Ha en fortsatt fin och regning Onsdag!

Pusssheeejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar