måndag 20 juni 2011

Puuuuh!

Skönt att denna helg är över!

Usch jag tycker inte om helger då vi har hela helgen uppbokad.

I Fredags så var jag och Pappa o hämtade dom sista grejerna till vårat staket! Så snart är det klart.
Senare på dagen så satte Saga i mitt löshår=) Gryyymt bra vart det! Är asnöjd!
Sen åkte vi hem o Möööös me Karln. Vilket inte händer ofta.

I Lördags var det fullt upp hela dan.
Sen kl 16.00 var vi i Björkmo på 100års Kalas=)
Hade riktigt trevligt. Var ju inte meningen att jag skulle drikka men det blev så ändå, är ju inte ofta man är på 100års kalas.

Sen på Söndagen skulle vi egentligen varit på dop men mådde inte riktigt Ok så vi fick skippa det. Sorry Maria. Hoppas det vart lyckat.

Idag så finns det mkt på listan så jag lär väl ta tag i det!
Tvättas, städas, åka iväg me bilar, köpa lister m.m

Ha en fin dag!

Pusssheeejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar