söndag 26 juni 2011

Söndag

Oj den här helgen gick fort som vanligt.

I fredags var vi till Knoddas Farfar och firade Midsommar. Sen gick vi till Skräddartorp och där kan ja lova att det var jordens röööj!=)
Vart en riktigt lugn Midsommar, Jag drack en cider och Karln (hörohäpna) var Nykter! Det händer inte fööör ofta vill jag lova men han valde det själv=)

Lilleman på sin första Midsommar fest=)

I Lördags vakna vi inte förrens halv tio så halva dan var ju borta.=(
Men vi fick iaf upp räcket på altan och sen har jag målat nästan halva=) Karln har hållt på me veden så snart är den klar!

O igår när vi låg i sängen och tittade på tv så bökade Knoddas runt i sängen och vipps så slår han huvudet i elementet och jag vart så rädd att jag höll på o svimma=( fy fan vilken äcklig känsla! Han fick ett stort hack i ögonbrynet och en bulle. Men som tur var så har det gått ner idag. Min Lillefis...Usch men det är väl antagligen inte första gången man kommer få vara med om nått sånt där hemskt..

Nu har någon bajjat så jag lär jobba!

Ha en fin dag för det ser de ut att bli=)

Pusssheeej

1 kommentar: