måndag 28 februari 2011

Feber

Lilleman hade feber igår...=( o så e han snorig=( Men inatt så sov han riktigt bra! Skönt..
O idag så har han inte haft nån feber=)
Hoppas det går över fort..
Har glömt o berättat att Lillemanen kryper=) det har han gjort ett tag nu=)
Så nu e han Ännu svårare o hålla reda på!

Med renoveringen går det riktigt bra. Ett till rum klart snart=)
Så jag funderar på om vi ska åka in till Karlstad imorgon o köpa färg o grejer.
Sen lär jag köpa lite annat små grejer.

Jag har förresten skickat efter min Drömlampa!
Fast den kommer inte förrens i Juni..men nu vet jag att jag får den iaf=)
Sen skicka jag efter en annan lampa oxå=) Skit fin!





Neej ska nog ta o hämta ved eftersom min Karl bara talar i telefon...

Hoppas alla får en bra Måndag!

Pussssheeeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar