onsdag 23 februari 2011

Godmorgon!

Prinsen har sovit gott inatt men inte jag...
Vaknade hela tiden o var rädd ifall han skulle vakna..men han sov Heeeeela natten!
Gryyymt skönt..

Igår så kom Världens Bästa Svärmor på besök.
Sen lite senare kom Världens Bästa Svärfar o fru oxå=)

Idag så ska vi bara ta det lugnt..Kolla på en film jag skickat efter...

Fick reda på för någon dag sen att en Nära vän till mig ska få en Liten knodd=)
Vilket jag inte har trott..men jäkligt roligt är det=)
Stoooort Grattis till er! <3

Nu så lär jag ta hand om min egna lilla Knodd=)

pusssheeej

3 kommentarer:

  1. men fan nu blir man ju inte lite nyfiken när du skriver sådär :) någon jag känner?? det kan du väl iaf avslöja :)

    SvaraRadera
  2. Jasså? Haha
    Personen vill nog säga själv=)

    SvaraRadera
  3. Iiiiiiiiiiii vad spännande ;)

    SvaraRadera