söndag 13 februari 2011

Söndag

Tråksöndag!

Igår var vi på Svenska rallyt..inte riktigt som jag tänkt mig men det var trevligt=)
Senare på kvällen åkte vi till S&M o duschade o gjorde oss iordning för Staen! Jag drack för första gången på Lääääänge! (på riktigt alltså)
Runt 8 tiden drog vi in till Kalle som bor i Karlstad...det kom massa folk o vi festade o skulle ut men vi kom inte så långt för alla vart för fulla o ingen ville me..Men jag hade trevligt ändå förutom allt krångel..det e väl sånt man får leva me...

Så idag händer inte allt för mkt..Blir en lugn o goo Söndag..
Ska iaf mysa Böööööött me min Fiiis som sovit hos Farmor inatt...Första gången jag sov utan honom och det var det jobbigaste jag gjort på länge...

Sen att inte folk förstår att Åldern HAR betydelse..Det bara e så...men det tar väl tid att förstå antar jag...Sen måste man ju förstås prata me varandra det e Prio 1 i ett förhållande, kan man inte prata om Allt så funkar det inte i längden! Thats it!

Jag måste bara tillägga att jag e SÅ in i hundan glad att jag har min Karl! Han e det bästa som hänt mig! (prinsen o han ligger på delad första plats!) Min familj är bäst!
Visst vi har våra stunder då vi bråkar o e osams men jag kan säga att det e inte ofta...
Jag har aldrig mått bättre..O våran lille Prins e den Gooooaste som finns!
Älskar er mina Snuttisar!

Ha en trevlig Söndag

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar