tisdag 22 februari 2011

Trött..

Jaaa man kan inte bli annat när ens Son Absolut inte vill sova om nätterna!
Vet inte hur många gånger han vakna o krångla inatt..grymt jobbigt o inget hjälper! Verkligen inget!
Får hoppas han sover bättre inatt för annars vet jag inte vad jag gör..avlider av trötthet kanske..?!

Igår så var vi ju som sagt hos Jenna. Alltid lika trevligt!
Sen så har vi bestämt oss för o åka o bada me barnen=)

Idag var jag till Tandläkaren vilket jag tycker är Otroligt obehagligt! Usch...
När jag var liten tyckte jag det var Askul men nu är det bara jobbigt..
Men det är skönt när man väl har det gjort.

Nu så sover Lilleman o Svärmor e här o hälsar på...
Snart så kommer väl Karln hem oxå, som jobbat över idag.
Saknar honom.

Nu så måste jag göra nytta..

Pusssshej

12 kommentarer:

  1. Jaa kanske..har kollat men ser inget..e väl kanske bara en tillfällighet..

    SvaraRadera
  2. Oki! Läste nu att denna natt har varit bättre! Skönt!!! Mollie började helt plötsligt äta på nätterna men det vände också tillbaka. Kan ju vara nån tillväxtperiod också :)

    SvaraRadera
  3. Okeej=) Jaa det kan ju inte bra jämt...hihi..tyvärr..

    SvaraRadera
  4. Näe precis...som tur var slutade hon med det efter ett par nätter igen :)

    SvaraRadera
  5. Sikken tur...Det jobbigaste som finns e ju o inte få sova ordentligt..

    SvaraRadera
  6. Oja! Men vi byter plats i sängen så vi delar på nätterna så ansvaret är inte alltid mitt :) Skönt det :D

    SvaraRadera
  7. Åhh vikken tur du har..här e det jag som har hela ansvaret!

    SvaraRadera
  8. Du får stri lite på din Karl att han åtminstone kan hjälpa dig på helgerna, viktigt för dig med att få sova ju!

    SvaraRadera
  9. Jaa vi har provat men det hjälper inte..han vaknar ju inte så då får jag gå upp ändå..=(

    SvaraRadera
  10. Alvin är likadan! Och inget hjälper .. Men man blir såå glad när han faktiskt sover en hel natt någon gång då & då =)

    SvaraRadera
  11. Jasså? där ser man...neej det e ju bara o leva me det..tyvärr=( Jaaa gud då blir man glad hela dagen=)

    SvaraRadera