fredag 29 april 2011

Fredag

Igen..

Här har det hänt grejer.
Garderoben är Klar! Så det blir att måla ikväll eller imorgon..
Jag har målat fönstern ute. Eller foderna och knutarna iaf så långt som jag räckte..vart väl sisådär halva knuten=) Men gryyymt mycket bättre vart det med vitt istället för svart...

Så nu har vi kommit hem efter en dag på torget. Var till bolaget, banken, Dg´s och Skoaffären. Köpte ett par jättefina skor till Mig och Lilleman=)
Vi ska grilla här snart så vi har tänt grillen o stoppat in potatisarna i ungen så snart blir det goooodmat.

Imorgon blir det att fira Valborg på Grönwallsvägen=)

Ha en härlig helg allahopa=)

Pussssheeej

1 kommentar:

  1. Svar; Jag har fått jobb som truckförare på Europrofil i Nora. Så jag börjar jobba nätter (bara) redan inatt! :) Så jag är otrolig nervös just nu.. Och undra hur det kommer bli ikväll sen innan jag åker.. ÄNNU mer nervös. Haha! :) Pusssssss! :)

    SvaraRadera