tisdag 5 april 2011

Regn o regn..

Idag har det regnat nästan hela dagen...=(

Men vi har trotsat regnet o varit ute.
Vi tog oss till Hfs o gick en Promenix me Maria&Mollie=)
Sen gick vi till Familjecentralen en sväng, var riktigt trevligt=)
Många söta barn som sprang runt o lekte=) Lilleman tyckte det var jättekul(tror jag iaf) Haha Nej men han såg ut att trivas så dit ska vi fler gånger=)
Sen gick vi o hämta Saara o sen gick vi hemåt i spöregnet..

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska ta mig nått att äta?! finns ju inget som vanligt=( Har varit ut o hämtat björkris eller påskris som man brukar kalla det=)
Knoddas sitter me Pappa i soffan o tittar på Hockey(såklart)

Nej nu vart jag riktigt hungrig!
Lär äta.

Pussssheeej

2 kommentarer:

  1. Tack själv gumman :) alltid lika trevligt ;) Noah såg ut att stortrivas hihihi! Pussen

    SvaraRadera
  2. =) Japp=) Jaaa visst gjorde han?! =) hihi! Pusss

    SvaraRadera