fredag 1 april 2011

Tråkväder

Meen gud kunde det inte bli sämre väder på en Fredag?!?! Man kan ju inte bli annat än deprimerad! Komiskt.. Dom enda personerna som ringer till mig är Min Mor & Far. Haha Och dom enda jag får Sms av är Ellos, Halens, Cdon etc. Och då är det inte Paket jag fått utan massa erbjudanden. Haha här kan man snacka om att man inte har några vänner... Inte konstigt man känner sig ensam. Sen så bor vi ju ute i skogen så det e inte så många som kommer o hälsar på heller.. Men alla har ju sina egna liv såklart. O vädret gör ju inte saken bättre..=( Haha vilken glad fredag det vart.. Nej nu måste jag äta frukost sen ska vi till Byn o handla... Hoppas alla som läser får en härlig dag iaf..(Om det ens är nån som läser Haha) Pusssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar