torsdag 14 april 2011

Torsdag

Jaa vart ska jag börja?!
Det har varit så mycket o jag kommer inte ens ihåg hälften.. Förstår inte hur jag kan vara sååå himla glömsk. Jag var glömsk innan jag vart Gravid men nu e det jäkligt illa! Jag kommer inte ens ihåg när jag gick upp imorse. Då e det faktiskt illa tycker jag iaf..

Imorgon så ska Karln o köpa en ny bil i Sthlm. Får hoppas den blir bra.
Idag så har Lilleman varit hos Farfar en sväng men jag fick inte så mycket gjort som jag hade velat fått gjort..Jaja får ta igen det till helgen.

Lilleman han kryper o ställer sig Överallt! O så håller han på att få tänder oxå. Inte undra på att han e så gnällig. Iaf hemma=)

Anledningen till att jag inte skrivit på länge är att jag inte orkat..Har känt mej helt totalt slut dom senaste dagarna. Jag är trött hela tiden..=( Grymt jobbigt.

Nu lär jag ta hand om en gnällig liten kille..

Pusssheej

2 kommentarer:

  1. Haha! Du är rolig du ;) Mollies båda nedra framtänder kommer upp mer o mer för varje dag! Det är så gulligt med de första :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa haha! Jaaa jag såg det i din blogg.
    Jaaa det tycker jag me=)

    SvaraRadera