onsdag 26 januari 2011

1 år

Jaaa idag har Jag o Karln varit förlovade i 1 år o ja hoppas det blir fler men inte som förlovad...Jag vill gifta mig! NU! Men det blir väl inte förrens om 100 år om ja känner Karln rätt..=(

Det e -15 grader ute o det ser ut o bli riktigt fint idag!

Snart blir det Bvc sen ska vi träffa Malan o Rosie en sväng sen ska vi till Lugnsälva sen till Pappa o sen till Banken o sen Ica o lämna tillbaka kläder jag köpt..så ser våran dag ut...
Men jag vet inte vilken ordning jag ska ta allt i...

Nu lär vi göra oss iordning.

Pussshej

2 kommentarer:

  1. Grattis till er!!!! Det blir när det blir men självklart vore det kul:) som jag sa så får du fria nästa år när det är skottår om han inte gör slag i saken

    SvaraRadera
  2. Tackar=) hihi! Jaaa jag får göra det...men så fort jag nämner ordet av det så säger han bara "inte än"...haha! Jävla karlar o vah sega!

    SvaraRadera