fredag 28 januari 2011

Fredag?

Det känns inte som Fredag? e det fredag? Jag tror det iaf...
Jag brukar hålla koll på veckodagarna men det e svårt nu när Karln jobbar 6 dagar i veckan...Jag blir så dagvilsen när han inte e hemma på helgerna...Då vet man att han e hemma i 2 dagar men nu e det bara 1...Men det e väl bara den här helgen oxå sen så blir det väl lugnt o jag får ha han hemma...=) Bättre att han jobbar o tjänar pengar än o gör nått annat..

Igår så kom Karln inte hem förrens 5 på eftermiddagen...ganska surt...eftersom han brukar komma hem runt 3...så det var bara att slänga ihop mat o jag drog iväg o handlade en sväng..sen hem o typ gå o lägga sig...Knoddas skulle ju egentligen ha badat men det får vi väl ta idag ist...får hoppas Pappi kommer hem i tid idag...e ju inget jag förväntar mig...

Igår gjorde jag en sockerkaka som jag inte gjort på nåra år...
Den vart riktigt goood faktiskt..

Idag ska vi åka ner på torget o kolla om BN e öppet sen så ska jag försöka sola sen handla lite=)

Hoppas nu får en underbar Fredag=)

Pusssshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar