lördag 15 januari 2011

Karlstad

Jahapp igår var vi då till Karlstad o shoppade lite men jag fick inte ens med mig hälften av dom grejerna som jag skulle ha handlat..Var antagligen för att Karln var med o när han håller i plånboken så kan vad som helst hända...så vi kom hem med 2 bilbatterier o dom var ju inte billiga direkt...så jag fick åka nästan tomhänt hem...Fick iaf med mig en hylla till köket, färg till vardagsrummet, vedkorgar(som jag längtat o få köpa) o blommor. Det får väl räcka för den här gången... Men skulle verkligen behövt köpt kläder till Knodden, han växer ju så det knaaakar...
Får bli nästa sväng vi drar iväg...
Nu så måste vi hålla i pengarna eftersom det ska renoveras här o ny panna ska in till våren så det kommer bli mkt utgifter...men det kommer bli tokbra=)

Lilleman sitter mittemot mig o jag tror 100% säkert att han bajjar nu...haha det låter som det..
Jäklarns vad han tar i...=)
O när man tittar på han o frågar vad han gör så flinar han=) Goooa unge!

Karln är o jagar så vi blir själva idag här ute så vi får se vad vi hittar på...kanske drar oss in mot byn..det märks..

Nu blir det frukost

Puss hej

1 kommentar: