fredag 14 januari 2011

Helg

Ja då var det helg...

Anledningen med den här bloggen var att jag skulle skriva av mig eftersom jag tagit bort min facebook så finns det ju inte så mkt att göra när man väl sätter sig vid datorn...o sen tycker jag det e kul o skriva...men när jag väl sitter här kommer jag inte på något att skriva annars så flyger det runt hundra tankar o funderingar om vad jag ska skriva o vipps när man sätter sig här så finns det inget kvar...=(
Får väl försöka så gott jag kan...
Sen har jag ju så mkt som snurrar runt i huvudet så det e inte konstigt att allt försvinner...=)

Jag sitter iaf här fredagmorgon kl 07:51, pojkarna sover så sött.. tänkte jag skulle elda så jag hinner med o duscha innan vi drar till Karlstad för shopping!
Knoddas får vara hos Farfar så länge..så slipper vi dra med han in o ut ur bilen...

Jag hade fel den lille sov inte sött...han vakna nu=)

När man blir väckt tidigt på morgonen o funderar på varför han ska upp nu...så tänder man lampan o vad möts man av?! Jooo Världens minsta leende...Jaa man kan ju inget annat än o bli glad... Ibland när jag lägger han på kvällen så längtar jag till nästa morgon så jag får vakna upp till hans lilla leende=) Underbart..




Nu måste jag ju såklart ta hand om den Lille=)



Pusss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar