tisdag 25 januari 2011

Kaaalllt..

Brrr vah kallt det e här inne..jag får nog ta o elda i kamin...

Idag vart det hastigt att vi slängde oss i bilen o for iväg till Rosanna för ett kort besök...för att sedan bege oss ner till jobbet o kolla in den nya bilen...var en gubbe där som skulle förklara vad alla knappar o grejer var till=) Det var en ganska fiin bil=) Lilleman somna såklart i lastbilen när vi satt där...haha han vart nog trött av att gubben tala hela tiden...=)
Sen for vi iväg till torget o köpte lite tröjor o träffade mamma sen åkte vi hem o åt lite gröt o greja så nu sitter jag här för lillen han somna...=)

Karln han har inte kommit hem ännu...=( Det var nå fel på maskin så han visste inte när han skulle komma hem...=( Segt som tusan e det utan honom..=(

Nån som vet om Desperate Housewifes börjar ikväll? Såg att Cougar Town börjar så jag tänkte om DH oxå skulle börja? eller e det helt slut?

Imorgon blir det att besöka Bvc Igen...haha! Neej men på riktigt denna gång...Sen ska vi väl försöka träffa Malan en sväng=)
Nej nu lär jag elda så jag får upp värmen här...

Pussssheeeej

2 kommentarer:

  1. Vi handlade också på torget idag :) och nej tyvärr så börjar inte DH ikväll:( men snart hoppas jag :)

    SvaraRadera
  2. Jasså? Jaa jag fick fyra tröjor tror jag=) hihi e ju såå billigt där..men det finns mest tjejkläder tycker jag..neej jag märkte det..=( jaa i vår stod det att de skulle börja..

    SvaraRadera