måndag 31 januari 2011

Solsidan

Ännu en helg över o den gick fort som alla andra helger...!
I Lördags var jag o Lilleman hemma o Pappa jobbade...Mormor kom hit o tog hand om Lillen medans jag sprang runt o plocka...Sen när Karln kom hem bjöd jag på en utsökt Lasagne! Mums! Jag börjar bli riktigt Duktig på o laga mat fastän jag hatar det!

Igår hade vi Öppet Hus här i Höjda...
Först kom Svärfar me Fru, sen kom Syväjärvi bröderna me respektive + Eggvena(jag tror han heter Mattias egentligen) efter dom så kom Svärmor me Karl o C´s Mormor...En riktig Kaffesvepardag blev det för Karln...Men trevligt var det!

Sen när dom åkt gick vi upp o satte upp nåra gipsskivor sen drog vi iväg o köpte oss kebab/kyckling tallrikar o tittade på Solsidan...men igår var det inte lika bra som det brukar vara Tyvärr...

Idag är det nästan som vanligt...Knoddas sover än?! Jaaa helt otroligt...Så han e nog ganska trött idag eftersom han var riktigt på hugget igår o tala o var me Extra mkt=) Min lilla Goooding!

Så vad händer idag?
Joo vi åker me Mormor in till Filipstad, hon ska besikta bilen...Sen ska vi till Molkom o hämta Karlns Bockhorn som han fick Medalj på...Silver tror jag det va=)
Sen kanske vi drar te Morfar ikväll o hjälper han lite=)


Nu vakna Prinsen!

Pusssheej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar